How to draw the Human Figure – Body Construction tutorial

How to draw the Human Figure – Body Construction tutorial

RELATED PRODUCTS:

Share this post

Comments (20)

  • Magical Fangirl

    thank you so much! I've been struggling with my drawings lately

    April 2, 2018 at 1:13 pm
  • Моё Мнение

    Как же много ты пиздишь бляяяяяя

    April 2, 2018 at 1:25 pm
  • TheLateLateLateShow

    Thanks Jazza man! Great stuff as always. 10:16 hard swallow breasts breasts breasts HAHAHAHA

    April 2, 2018 at 1:59 pm
  • anonymous shedevil

    "There are these wonderful things called breasts"
    ??? Poetic

    April 2, 2018 at 2:53 pm
  • Dewi Miet

    One late night :
    Mom : so did u do ur homework ?
    Me : no…..
    Mom : why didn't u do it ??? It's due tomorrow
    Me : I was studying something else
    Mom : what's the thing u want study and making u completely forget about ur homework !!!
    Me : anatomy..
    Mom : did u actually learn anything from it ?
    Me : *shows notes , practice drawings and a drawing using the tutorial steps*
    Mom : this is amazing
    Mom forgets about me not doing homework and it's good

    April 2, 2018 at 3:20 pm
  • M. Luthfi

    THANK YOU!!!! This helps me sooooo much

    April 2, 2018 at 4:20 pm
  • Umaveda Sutedja

    jazza, i dont know if youve made one before but can u make a vid about how to draw people depending on age like how to draw little girls, or elderly men

    April 2, 2018 at 4:34 pm
  • Parker Nelson

    OMG, thank you so much for this!!! Seriously, I've been having so many problems with trying to make my drawings look natural!

    April 2, 2018 at 4:53 pm
  • RZetlin

    This video has help me. I have been struggling to draw the human figure correctly.

    April 2, 2018 at 5:00 pm
  • Vete Mjöl

    i want to buy the book. To bad I just bought new markers.

    April 2, 2018 at 5:11 pm
  • Surayaa

    what the fuck

    April 2, 2018 at 5:17 pm
  • Surayaa

    His accent was so strong back then

    April 2, 2018 at 5:29 pm
  • JUMBAR JAY JONES

    great

    April 2, 2018 at 6:21 pm
  • Cupcakeunicornpuppies Kittiesdinasaursflowers

    I was watching closely when he was still drawing skeletons. My mom called me that same moment and I look away for a second and he was already drawing the muscles lol

    April 2, 2018 at 6:54 pm
  • Cupcakeunicornpuppies Kittiesdinasaursflowers

    Easier said than done lol. A friend actually learned how to draw from you and I always do watch your videos but I never tried to draw myself because I’m bad at it. But since I learned that my friend actually learned to draw from you made me want to try even tho I might fail.

    April 2, 2018 at 6:57 pm
  • Tsunfish

    me after watching drawing a ton of fanart for Jojo: "WHOA the example dude is SO SKINNY"
    …no, me… no…

    April 2, 2018 at 7:51 pm
  • Jerry Smith

    Voce fala muito rápido

    April 2, 2018 at 8:19 pm
  • Renne Vangr

    If Jazza would've uploaded this video around now, he would've gotten so much crap for the female anatomy bit. Got a bit sad thinking about that.

    April 2, 2018 at 8:49 pm
  • Muzgath

    Tbh I learned more from his 12 minute video than I did in a whole class in college. Lmao.

    April 2, 2018 at 9:06 pm
  • San

    All this time I have been trying to draw a skeleton base with some detail, but now I realize I just needed to find my own way. Thanks you!

    April 2, 2018 at 9:46 pm

Leave a Reply